Dieta Wall Street

W dzisiejszym świecie wielu z nas nie ma czasu na to, żeby zajmować się jakąś dietą. Nie będziemy spędzać czasu na liczeniu kalorii czy przygotowywaniu specjalnych posiłków. Niestety większość diet, na jakie możemy się zdecydować wygląda właśnie w ten sposób. Dlatego dla wszystkich zapracowanych, którzy szukają odpowiedniej diety, idealna będzie dieta Wall Street, która została już przetestowana przez biznesmenów i bizneswomen na całym świecie, dlatego warto spróbować.Dieta Wall Street uwzględnia fakt, że jesteśmy zapracowani, ale także to, że w naszym zwykłym dniu pojawiają się różne spotkania biznesowe i wiele innych okazji, by jeść i wrzucać w siebie dodatkowe kalorie. Dzięki temu, jest bardzo skuteczna. Wymaga minimum zaangażowania, a przynosi wspaniałe efekty.Przede wszystkim dieta Wall Street to śniadanie, które należy koniecznie zjeść. Można wstać 15 minut wcześniej i je przygotować. Nie trzeba samemu kroić wszystkich składników, wystarczy kupić jakąś owocową lub warzywną sałatkę i takie śniadanie sobie zaserwować. Można także zjeść do tego jednego banana, który jest źródłem potasu, dostarcza dużo energii i na długo zaspokaja głód, więc na pewno warto się na to zdecydować.W trakcie napiętego dnia pracy, lubimy sięgać po różnego rodzaju przekąski. Jeśli już musimy podjadać, lepiej, żeby sięgać po naturalny jogurt, niewielkie porcje owoców albo niskokaloryczny ser żółty. W ten sposób uda nam się zaspokoić głód, a nie będziemy pakować w siebie niepotrzebnych kalorii.Jeśli chodzi o lunch, na pewno trzeba zrezygnować z fast foodów, a także kanapek czy drożdżówek, które nie zaspokajają na długo naszego głodu, a dostarczają dużo kalorii, których później nie można spalić. Lepszym rozwiązaniem są zdrowe sałatki z tuńczykiem czy kurczakiem, a do tego kromka pełnoziarnistego pieczywa, co przyspieszy przemianę materii, sprawi, że poczujemy się lekko i najedzeni, więc na pewno warto się na to zdecydować.Powrót do domu po ciężkim dniu pracy oznacza zazwyczaj kolejne fast foody, trzeba jednak zmienić te nawyki żywieniowe. Sposobem na to są oczywiście rozsądne zakupy. Gdy wybieramy różnego rodzaju produkty do naszego koszyka, należy także przygotować sobie różne warzywne dania gotowe, które można po prostu podgrzać, gdy wrócimy do domu. W ten sposób będziemy jeść szybko, zdrowo i niskokalorycznie. Poza tym, gdy chcemy sami coś przygotować, idealnym rozwiązaniem będzie ryba pieczona w folii, z warzywami i odrobiną przypraw.Często zdarza się, że jemy kolację w restauracji, ponieważ jest ona jednocześnie spotkaniem biznesowym. W takim przypadku należy wybierać lekkie dania, w których znajduje się drób lub ryby z dodatkiem warzyw. Wtedy na pewno nie przekroczymy zalecanej dawki kalorii.Jeśli lecimy samolotem przez kilka godzin, z pewnością dopadnie nas głód. Warto wtedy sięgnąć jedynie po zdrowe i niskokaloryczne dania takie, jak chociażby sałatki owocowe czy warzywne, a do tego woda mineralna. Wtedy na pewno uda nam się utrzymać odpowiednią wagę.

You may also like...