Dieta – ziemniaki

Bardzo ważne jest, żeby w codziennej diecie przynajmniej dwa razy dziennie pojawiły się właśnie ziemniaki. Najlepiej gotować je w mundurkach lub piec w piekarniku.Pierwszego dnia nasze menu na pewno będzie stanowiło ciekawą odmianę od diety, do której przywykliśmy. Na śniadanie trzeba sobie przygotować chudy twaróg z jogurtem naturalnym, a do tego możemy dodać trochę musli. Takie śniadanie zapewni nam niezbędną dawkę energii na cały dzień. Na obiad warto przygotować sobie pyszną sałatkę, która będzie się składała z kapusty pekińskiej, pomidora i ogórka. Do tego można sobie przygotować pyszne puree ziemniaczane oraz ugotować kalafiora. W ten sposób dostarczymy swojemu organizmowi wszelkich ważnych substancji odżywczych, a przy okazji przyczynimy się do zrzucenia kilku kilogramów. Na kolację dobrą propozycją będzie wędzony dorsz, ogórek z sałatą lodową oraz dwa pieczone ziemniaki. Trzeba jednak pamiętać, że do wszelkich potraw nie dodajemy soli, która ma niekorzystny wpływ na nasze zdrowie.Propozycja na drugi dzień jest bardzo ważna, musi być urozmaicona, żeby dieta zbyt szybko nam się nie znudziła. Najczęściej jest tak, że pierwszego dnia jesteśmy pełni entuzjazmu, ale drugiego zaczynamy już odczuwać lekkie zniechęcenie, dlatego warto sprawdzić menu na drugi dzień. Na śniadanie można przygotować sobie płatki owsiane, zjeść jabłko i napić się świeżej i pysznej maślanki. W ten sposób zaspokoimy swój głód i na pewno nie będziemy podjadać żadnych słodyczy. Na obiad można sobie przygotować danie z ziemniaków, może to być chociażby pyszna pizza ziemniaczana. W internecie znajdziemy wiele ciekawych przepisów na to danie, więc warto je wypróbować. Na kolację należy sobie zaserwować kolejną porcję ziemniaków, tym razem może to być pieczone puree, a do tego napić się jogurtu naturalnego zawierającego żywe kultury bakterii wpływające dobrze na przemianę materii.Dobrym rozpoczęciem trzeciego dnia będzie sałatka z pomidorów i świeżej cebuli, a do tego należy wypić szklankę owocowego soku, co od razu wprawi nas w dobry nastrój. Na obiad można sobie przygotować placki ziemniaczane i popić całość sokiem z marchewki. Na kolację kolejna porcja pieczonych ziemniaków oraz sałata pomidorowo-ogórkowa. Menu na kolejne dni można tworzyć dowolnie, pamiętając o dwóch porcjach ziemniaków.

You may also like...